zaterdag 17 januari 2009

urine trouble

jaar: 2006
genre: kortfilm, horror, comedy, gore
regiseur: Sam Thompson
cast: euh...

na het bekijken van het toch wel heel rampzalige demonsamongus bekeek ik nog gauw dit kortfilmpje als afsluiter. urine trouble gaat over die muntig ruikende blokjes die je in de beter onderhouden urinoirs aantreft. je kent ze wel; vaak zijn ze roos of geel en ze zijn een ideaal doelwit om met je straaltje pipi op te mikken als je flink wat gedronken hebt en je weet dat je de eerste twee minuten wel nog even zult staan lozen.
in urine trouble komen deze blokjes tot leven, en met het schuim op de spreekwoordelijke lippen vallen ze mensen aan om wraak te nemen omdat ze altijd als pispaal moeten fungeren. een sukkelig ventje dat zijn zenuwplasje tijdens een date niet kon ophouden moet het alvast ontgelden en verliest er zijn pipila bij, en daarna het leven, wat begrijpelijk is want zonder mijn dingeling zou ik ook niet meer willen leven. helaas is het daarna gedaan met de pret, want met een runtime van amper 6 minuten is urine trouble toch wel aan de hele korte kant voor een kortfilm.
dat ik deze film zo grappig vind wil alvast zeggen dat ik ondanks mijn dertig jaren (15/01/79) nog lang niet volwassen ben, en ik nog zeker naar dergelijke debiliteiten ga blijven kijken tot ik zestig wordt!
score 4 op 4

Geen opmerkingen: