zondag 7 september 2008

even voorstellen.

good evening boys and ghouls.. nee wacht, dat is de intro van tales from the crypt. en ik ben geenszins de cryptkeeper. ik ben simpelweg een doodnormale kerel die houd van low budget, over the tope horror films, die graag zijn passie met de wereld wil delen. vandaar deze blog. ik ga hem op geregelde tijdstippen bijwerken, ongeacht of iemand hem leest of niet. ik hoop dat iemand er iets aan zal hebben en misschien nog een leuke film ontdekt.
mijn comentaar zal zelden leerrijk zijn, of politiek correct, maar de besproken films zijn dit al helemaal niet, dus...
om het simpel te houden ga ik een eenvoudig puntensysteem hanteren
4: een absolute aanrader. voorzie genoeg bier en chips en zorg dat je al op voorhand naar het toilet bent geweest. je wil er geen seconde van missen.
3: niet zo leuk als je zou verwachten, maar toch een goede film.
2: hopelijk speelt er iets op een andere zender. in geval van nood even zappen.
1: alweer een stuk van mijn leven verspeeld
0 : mogen ze allemaal branden in de hel!!

veel plezier

Geen opmerkingen: