maandag 27 juli 2009

albino farm

jaar: 2009
genre: horror
regiseur: pfff
cast: blaaargh

een groepje studenten trekt door het oude heartland van amerika op zoek achter culturele merkpunten, en legenden; ze stuiten op de legende van de albino farm waarnaar ze op zoek gaan en ontdekken daar een nest van lelijke cannibalen die hen op het menu zetten.

jongens jongens, het wordt steeds moeilijker om orriginele reviews te schrijven voor films die zelf totaal geen moeite doen om ook maar een klein beetje orrigineel te zijn. daarom verwijs ik liever naar andere blogs die ik schreef over andere slechte cannibalen films, dan zelf nog iets nieuws te typen. echt, ik wil er geen woorden meer aan vuil maken, aan het slechte acteerwerk, het flauwe scenario, de goedkope effekten, die scene's die ze grotendeels in het donker opnemen om alle tekortkomingen te verdoezelen. ik meen het. films zoals deze zouden door niemand ooit bekeken mogen worden.
oké, waarom keek IK er dan naar? wel, omdat slechte films mij aantrekken zoals een beeldbuis stof aantrekt. en omdat ik al jaren trouwe kijker ben van home & away. nu is het meestal zo dat ex castleden van home & away vaak opduiken in b-horrors zoals bijvoorbeeld vinnie (Ryan Kwanten) in dead silence en nick (Christopher Egan) in resident evil 3; nu wou ik eens zien wat dani ( Tammin Sursok) ervan terecht zou brengen in deze film en net zoals de rest van de cast was ze blaaargh
ondertussen duurt deze review al meer dan lang genoeg en ga ik er mij nu vanaf maken door snel de allesvernietigende eindscore te typen
score 0 op 4

Geen opmerkingen: